Nu e nici Postul Pastelui si nici al Craciunului e….Primul Post

Go with the flow!!!!! Nu manca sare iodata si nu iesi din turma !!!Zboara in stol in tarile mai calde ( asta daca nu mergi in Germania la adus masini sau in vacanta in Austria la mare ) ,Cine se aseamana se aduna pana vine unu’ si va imparte de nu va vedeti …. ……daca te iei dupa dictoanele astea inseamna ca trebuie sa iti faci si tu blog asta ca sa nu fi diferit, sa nu fi un Gigi Contra ,unul care se ia cu sistemul la tranta deci……trebuia sa imi fac si eu blog … nu de alta sa vedem a cui e mai naspa ( pana acum conduc detasat ) Macar la ceva sa fiu si eu pe primul loc …..ca la injurat pana la 10 pe japoneza si la numarat miezi din tastatura sunt altii mai buni ….

…si oricum nu e greu …. dupa vreo 16 clickuri de soarec si 2 intreruperi in care te gandesti daca e bine ce faci te trezesti cu propria pagina de blog …. asta daca nu esti ceva oligofren …..

… da … doar ca … greul de acum vine …Primul post ……ala care trebuie sa dea lumea peste cap , sa nauceasca , sa creeze dependenta, sa te scoata din turma si sa iti toarne sarea iodata in trocuta …ala e mai greu

Gresit !!! se pare ca nu e greu incepi sa vorbesti prostii cu nemiluita mai pui virgule, mai litere mari , mai multe puncte decat litere mari si virgule la un loc….. si uite ai si primul post …..asta daca nu esti ceva oligofren si gasesti intamplator un Audi Aseis cu clima bizonica si numele tau pe talon …

Vai dar ce este asta ? Ce este ? Ce este aceasta lume roz si plina de cuvinte …..a da e lumea blogarilor de acum pot sta linistit …bing bang …printre cuvinte …bing bang …ca sa mai scriu …bing bang la acest blog …bing bang… am intrat si eu si ma bucur de imi fac o harta in boxeri imediat ( ar trebui sa ma calmez) acum sunt si eu in flow, mananc sare neiodata cu paiu , stolul meu saluta zapp share free, cat despre adunare …..asta o las mai incolo ca nu ma aseaman cu nimeni ca nu-s facut la indigo ( nu era xerox cand m-am nascut …) asa ca acum pot sa imi continui si eu viata linistit ca deja ma saturasem sa ma intrebe la magazin daca nu mi-am facut inca blog ca ar vrea si Lulu sa pa posteze ceva ….nanannannananannanannana It’s okay now, I’m here!

Gata ca nu am mai scris asa de mult de la ultimele procese verbale …. asa ca v-am lasat Ciaules si avelos baftalo !!!!! rojer crrccrcrrcrcrrccc over and out crrcrrcrrcrcrcrcc

~ de elmexican pe februarie 12, 2008.

15 răspunsuri to “Nu e nici Postul Pastelui si nici al Craciunului e….Primul Post”

  1. felicitari pt primul post mai mex…acuma ar trebui sa facem ceva competitie de aia bloguitoare ca toata lumea are…toata lumea buna:))

  2. hmm ..m-ai dezamagit ..si eu care credeam ca nu o sa ai treaba cu solul … ca o sa bei coca-cola light numai pentru ca tu vrei si nu iti pasa 🙂 …oricum spor la batut campii .. 🙂

  3. mai ce chestie….bravo frate bravo!!

  4. continua..continua

  5. ca bine zici tu acolo 😛

  6. o sa mai fie si o continuare?:P:P

  7. o sa mai fie … cand imi mai fata creierul puiuti dintrastia malformati … :))

  8. comentariuuuuuuuuuu 🙂

  9. nu te credeam in stare de atata „profunzime” , creierul tau sa mai fete cat mai repede

  10. hm.. mda… ma bucur ca in sfarsit se ocupa cineva de lucrurile cu adevarat importante…bun venit in lumea roz… (puncte puncet)… bing bang… ciuc

  11. naaaaaais:;))

  12. frumos, tine-o tot asa…vreau sa citesc si continuarea…

  13. faina chestie.. io iti scriu numa` pentru ca is al 100-lea vizitator… io zic ca prea multi pentru prima zi si pentru ce ai scris… da` mno.. vad ca pe toti i-o mancat click-ul pe soarece de curiozitate sa vada ce iti poate bibilica si in mod special sa iti citeasca punctele… ce pot sa zic ii ca ai un blog fffffff interpretabil…. ca banuiesc ca de-aia ai atatea puncte… toate cele bune si la mai multe posturi.. btw… i feel good:D

  14. ma incerci sa zici ceva acolo da totusi nu zici nimik –data viitoare bea cateva beri si o sa vezi atunci –cum iasa la iveala scriitorul din tine –poate o sa incerc si eu –da nu am numa 2 beri baute –peace

  15. valentine’s day sau…hm…pardon…gay…cand vezi oamenii patriei cu fetze imprumutate k cumpara una alta pentru frumusetile neamului, cand vezi magazine si strazi pline de barbati sau ce-o fi astia cu cate ceva in gura sa le duca la gagicile lor, iti vine greata…pentru ce trebuie sa existe zi in an, care si aia e imprumutata din tari straine, zi in care noi cica trebuie sa facem cadouri ?de ce nu se poate face kestia asta atunci cand simtim ?

    de altfel, bun blogul asta bah vere’
    bravo…bun asa

Lasă un comentariu