Marasti 2008 DC Transhumanta studentilor

dsc03770.jpg
Data stelara 2008/24/02 jurnalul capitanului Categoria : Ganduri si impresii Dosar : Daca nu acum …atunci cine ?!?!
S-a terminat vacanta !!! Care vacanta frate ? A fost vacanta ? ca noi o tinem tot asa de vreo 5 luni …deci nu am simtit ca a fost vacanta …..
Mi-a zis mama …Mah ceva nu e in regula …sunt 9 zile de cand te tot vad acasa .. tu nu ar trebui sa fi la Cluj ? ar fi trebuit sa imi dau seama ca ceva nu este in regula de cand am vazut bagajul la usa …dar nu .. eu am contiunuat sa sper ca poate poate …dar nu a fost asa….. Si uite-ma din nou la Cluj ….
Drumul a fost interesant … stiti BMW 525 modelul 2004 ala de 177 de cai , clima , piele , xenon .. treburi … il stiti ? no nu cu dintrala am venit …. am venit cu ….cu…? haideti .. o idee ( fiind in Romania – asta e hint ) haideti … nimeni nimic? cu o Dacie 1310 ….pardon Furie 1310 :))) imi pare rau premiul se reporteaza si de data aceasta :)))) Da… vechia Dacie comunista .. culoare crem, vopseaua zgarita de parca a fost folosita pe post de masa la ceva carmangerie , sunetul din interior – o mica orchestra de crete trase pe tabla , viteza ….ei aici nu am de comentat … ( bun motor     dupa 28 de ani .. inca trage   ca  la plug  )daca mergeam un pic mai repede strangeam soseau in spate ca si cum strang pisicile presul cand sunt chemate la mancare … chiar am zis Mai daca mergem un pic mai repede facem salturi in timp si nu vreau sa am trezesc in Cretacic deci las-o mai incet Shumaharul lui mama. In sfarsit … am ajuns … nu-i bai !!!
Cand am intrat pe poarta caminului mi-a aparut un zambet tamp pe fata .. Ma si gandeam cum o sa pasesc pe covorul rosu , cum o sa intru pe muzica de fanfara , cum o sa imi dea mamele copii lor sa fac poze cu ei , aclamarile , uralele multimii ……..
Ehhhhhh hai sa imi revin …..nimic nimic nimic …. doar alte siluete vazute din spate care trag dupa ei gemantane pe roti , genti in spate si plase de rafie ticsite cu mancare ,toate indreptandu-se inspre camin ….. Sunt un alt mamifer cu geanta in spate in turma ce se indreapta spre intrare ……
Camera – nimeni , doar mirosul de inchis care te izbeste in moalele capului … O camera goala… nimic nu e mai deprimant ….arunc repede mancarea in frigider si intru repede pe mess 2 minute ca sa-l chem pe Mircea la cafea.. vreau sa ies cat mai repede din camera … nu mai vreau sa stau acolo …. e prea deprimant ….
2 minute si apare si mircea -acelasi .. slabut , fata subtire de poate pupa un tap intre coarne fara sa le atinga , freza de Traian de pe Columna , mereu parca aerian ….
Cafea- de la Lulu , de la bancomatul de cafea , mereu altfel desi facuta cu minutiozitate dupa reteta aparatului
Statul pe banca – in curtea caminului , pe aceleasi banci comuniste..
Si atunci vezi … vezi turme turme turme de studenti care intra pe poarta caminului , toti trag ceva dupa ei , duc in spate , duc in mana ,au ceva de carat …parca e o mare invazie , o debarcare , o deportare in masa ….desi toti au un aer fericit ..
Vezi fel si fel de oameni … domnisoare care se chinuie sa isi duca cate un bagaj ( nu le ajuta nimeni .. toti au incap ideea Eu te-am pus sa iti aduci atatea farduri !!!) , studenti care isi aduc calculatoare , monitoare , frigidere astea pe langa cele 2 genti obisnuite … Mai apare cate o domnisorica cu cate o culoare a fetei portocaliu+pamantiu+galbui ( imi si imaginez cada cu Rivanol in care sare in fiecare dimineata ) bine dar ce stim noi …. ea are impresia ca e bronzata… iar nasul ala al ei mare de poate fuma linistita sub dus iar nu o ajuta …. tot atrage atentia … si apoi inevitabil vezi si culoarea … fatuca fatuca ….. daca tot vroiai sa atragi atentia mai bine apareai in curu’ gol si cravata ca si Yoggy Bear …erai mai castigata …..
Apoi alti studenti cenusii in masa cenusie … nimic altfel la ei .. nimci diferit .. nimic nimic dar si ei au nelipsita geanta , nelipsita sacosa pe roti ….
Ciudat ..ai impresia ca vin in valuri …. si apoi realizezi …. vin de la ceva trenuri , de la ceva autocare ….vezi ei s-au conformat transhumanta mecanizata …
Oricum perioada asta e generatoare de bucurie , de sentimente de bine LUMEA VINE, SE STRANGE ,SE ADUNA spre deosebire de perioada de la sfarsitul sesiunii 1 sau mai rau la sfarsitul anului ….. atunci cam aceleasi siluete doar cu mai multe genti , mai multe masini in curtea caminului care incarca de zor frigidere , aceeasi agitatie , acelasi furnicar ….. doar ca acum se schimba sensul miscarii …. toata lumea se indreapta spre poarta ……..LUMEA PLEACA , LUMEA SE DESPARTE ,LUMEA SE INTOARCE ACASA ( Caminele din Marasti nu e acasa la fel cum casa de marcat tot nu e acasa ) asta e mai deprimant decat o camera goala…… mult mult mai deprimant ….. dar pana atunci mai este …
Cafeaua se termina .. povestile la fel …. ma asteapta doar o camera goala ….. hai sa nu o fac sa astepte mult …..
Si cand e liniste si am simtit ceva in urma cu 20 minute ce fac ? ce fac? SCRIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dar….uite ca am terminat si asta …….acum apare problema .. ce fac acum …….?
O sa fac ce stiu studentii sa faca cel mai bine : O SA PIERD VREMEA !!!! si credeti-ma nu e deloc usor !!!
V-AM SALUTAT !!!

~ de elmexican pe februarie 24, 2008.

4 răspunsuri to “Marasti 2008 DC Transhumanta studentilor”

  1. partea buna ii ca este o singura transhumnatza adevarata, dinaia cu bilet dus-intors: toamna.. cand vin cu casa si vara, cand se duc cu vila.. nush cum se face da` parca vara ai mult mai multe bagaje decat toamna.. ciudat… las ca am venit in camera si eu.. acuma ne plictisim impreuna:))

  2. Esti mai chicios decat manelele(toate la un loc), cumapara-ti o viata frate. Prostii si banalitati de astea ar trebui sa zici la organizatii degenu:”Alcoolici anonimi” sau mai bine „Loser-ii anonimi”.Daca ce expui tu aici consideri ca sunt idei de om normal sau mai mult sunt probleme existentiale sau filosofice , atunci apuca-te repede de bautura sa iti mai moara din neuroni sa nu mai gandesti deloc.
    Inca odata : CUMPARATI O VIATA, nu mai iti arata prostiile ce iti trec prin cap din viata ta monotona si lipsita de orice normalitate, cu bancomatul de cafea (se da cafea la banca , poate in rate…, sau de ce numesti bancomat?), Si de cand exista curent numit comunist ca vad ca ai tot scris ca :”masina era comunista…, banca era in stil comunist”. Fa ceva , orice numai nu mai fi asa ca mi rusine ca tre sa traiesc pe acelasi pamant cu oameni ca tine :))

  3. Domnisorica frustrata care ti-ai dedicat 35 de minute ( cel putin ca ai vrut sa fi intradevar dura si la mintiuca ta cred ca te-ai chinuit mult ) din viata ei pentru a-mi lasa mustrarea scrisa iti multumesc … m-ai facut sa imi revin cu picioarele pe pamant …aveam nevoie de aceasta palma … deja mi-o luam in cap .. deci iti multumesc … la alcolicii anonimi deja am fost da m-au dat afara.. iar looseri anonimi nu cred ca exista . Daca inca nu ai aflat pana la cei 21 de ani ai tai viata nu se cumpara iar eu nu sunt fratele tau ( nu as putea avea sora incuiata la minte ), bancomatul de cafea e o expresie pe care in frustrarea ta nu ai inteles-o , comunismul a fost si a trecut dar a lasat ceva in urma ceva ce poate tu nu vezi..iar daca ti asa rusine cu oameni ca mine fa ceva pentru mine ..infarct

    Ca sa vedeti cine mi-a lasat biciuiala asta verbala in fata natiuni cautati de curiozitate pe hi5 sal_mih@yahoo.com si veti da de urmatorul link http://hi5.com/friend/110792498–ioana–Profile-html

    adica domnisorica frustrata care are profilul http://despiutadisperata.hi5.com si se descrie ca „Sunt o fata sexi si infocata.” si care „Astept un baiat care sa imi ofere satisfactii………..”

    oricum iti multumesc inca odata esti o scumpa !!!

  4. mex, ce sa zic… a ajuns blogul tau loc de reclama pentru persoane „sexi si infocate” care te sfatuiesc sa iti cumperi o viata de om normal… Poate totusi asteapta de la tine sa-i oferi satisfactii……. sau poate pur si simplu articolul de mai sus nu se potriveste cu lecturile obisnuite ale unui om normal gen can-can si libertatea (fac pariu ca visul ei e sa ajunga la pagina 7 sau care o fi din publicatia respectiva si de acolo la televizor). respect pt articol si la mai multe

Lasă un comentariu